Medializace projektů a spolupráce s médii
První otázkou většiny mých partnerů je: "Jakým způsobem bude projekt medializován""
Na medializaci sponzorovaných projektů kladu velký důraz. Dokonce v medializaci nadále spolupracuji nejen s médii, ale i se sponzorem. Rád vám osobně vysvětlím jak a proč.
Mediální partneři
Stálým mediálním partner je magazín CESTOIPISY.
O významných akcích informuji ČTK, u nejvýznamnějších akcí i zahraniční agentury APA a Reuter. Se všemi spolupracuji dlouhodobě. Značná část novinářů si pak bere informace přímo od těchto agnetur.
Přesto nic nenechávám náhodě. Tiskové zprávy a fotografie z projektů jsou napřímo zasílány na značné množství adres novinářů a redaktorů rádií a také redaktorům řady českých i zahraničních internetových serverů.
Spolupráce s televizí
Dlouhodobě spolupracuji se všemi českými televizemi. Měl jsem pořady na ČT1, ČT2, TV NOVA i na TV Prima.
Spolupráce s rádii
Moje spolupráce s rádii je také více než dobrá. Poměrně často jsem hostem v pořadech Českého rozhlasu, Frekvence 1, Radiožurnálu…, a jsem zván i do regionálních rádií jako Rádio Krokodýl, ČR Olomouc, ČR Ostrava … Do většiny pořadů jsem zván opakovaně.
Spolupráce s tiskem
Rozhovory se mnou jsou uveřejňovány v magazínech i v denním tisku. Přispívám téměř do všech cestovatelských a outdoorových časopisů a magazínů v ČR i do některých zahraničních.
Moje reportáže a fotografie byly uveřejněny třeba v: magazínu Koktejl, v Outdoor magazínu, v Lidé a Země, v magazínu Cestopisy, v časopise Cykloturistika, Cykloservis, ve slovenských magazínech Cestovatel´ a Globus, v sobotních přílohách Lidových novin, Hospodářských novin, Aha …
Internet
Tiskové zprávy z mých cest a expedic přebírá a publikuje bezpočet internetových serverů.