Medializace projektů a spolupráce s médii

První otázkou většiny mých partnerů je: "Jakým způsobem bude projekt medializován""

Na medializaci sponzorovaných projektů kladu velký důraz. Dokonce v medializaci nadále spolupracuji nejen s médii, ale i se sponzorem. Rád vám osobně vysvětlím jak a proč.

Mediální partneři

Stálým mediálním partner je magazín CESTOIPISY.

O významných akcích informuji ČTK, u nejvýznamnějších akcí i zahraniční agentury APA a Reuter. Se všemi spolupracuji dlouhodobě. Značná část novinářů si pak bere informace přímo od těchto agnetur.

Přesto nic nenechávám náhodě. Tiskové zprávy a fotografie z projektů jsou napřímo zasílány na značné množství adres novinářů a redaktorů rádií a také redaktorům řady českých i zahraničních internetových serverů.

Spolupráce s televizí

Dlouhodobě spolupracuji se všemi českými televizemi. Měl jsem pořady na ČT1, ČT2, TV NOVA i na TV Prima.

Spolupráce s rádii

Moje spolupráce s rádii je také více než dobrá. Poměrně často jsem hostem v pořadech Českého rozhlasu, Frekvence 1, Radiožurnálu…, a jsem zván i do regionálních rádií jako Rádio Krokodýl, ČR Olomouc, ČR OstravaDo většiny pořadů jsem zván opakovaně.

Spolupráce s tiskem

Rozhovory se mnou jsou uveřejňovány v magazínech i v denním tisku. Přispívám téměř do všech cestovatelských a outdoorových časopisů a magazínů v ČR i do některých zahraničních.

Moje reportáže a fotografie byly uveřejněny třeba v: magazínu Koktejl, v Outdoor magazínu, v Lidé a Země, v magazínu Cestopisy, v časopise Cykloturistika, Cykloservis, ve slovenských magazínech Cestovatel´ a Globus, v sobotních přílohách Lidových novin, Hospodářských novin, Aha 

Internet

Tiskové zprávy z mých cest a expedic přebírá a publikuje bezpočet internetových serverů.